vrijdag 4 december 2009

# Ding 16

YouTube is echt een geweldige uitvinding! Nu moet ik eerlijk zeggen dat er inderdaad veel onzinfilmpjes op staan, waar ik dus ook geen interesse in heb, maar er zijn genoeg filmpjes te vinden die ongelofelijk interessant en leuk om te zien zijn! Ik ken YouTube al een tijdje, ik zoek zelf wel eens naar filmpjes over Merlin (serie die momenteel op de BBC speelt) en soms voor presentaties over speciale onderwerpen. Ik heb nog een aantal van de artikelen gelezen die genoemd stonden en een aantal van de filmpjes die genoemd werden heb ik ook wel eens gezien, grappig om dat weer te lezen.



Dit filmpje is echt heel grappig, Merlin schiet eindelijk eens uit zijn slof tegen Gauis, na eindeloos veel moeite te doen voor Arthur en hem. Dit is trouwens een aflevering uit seizoen 2 van Merlin, aflevering 2 The once and future queen (deel 2).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten