zondag 6 december 2009

# Ding 21


Voor deze opdracht heb ik WordCat bekeken op het account van 23 dingen. Mooie site, met duidelijke mogelijkheden. Je komt terecht op een profielpagina die je eventueel zou kunnen bewerken. In het menu staan de opties: mijn favoriete bibliotheken, lijsten, lijst bekijken, opgeslagen zoekacties, beoordelingen en tags. Op de homepagina van 23dingen staan de laatste veranderingen van de net opgenoemde opties in het menu. Ik was het meest geïnteresseerd in de beoordelingen. Ik heb het boek Harry Potter and the Half-Blood Prince een beoordeling meegegeven (sterren en een korte beschrijving). Dit ging heel gemakkelijk, je kan alles zo wijzigen. Voor bibliotheken is dit wel een goede toevoeging, maar voor gewone mensen niet zo. Als ik zo in de Aquabrowser of WorldCat een titel intyp krijg ik ook de resultaten die ik wil zien en die ik nodig heb. Daar heb ik geen apart account voor nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten