zondag 6 december 2009

# Ding 20

Online muziek luisteren op last.fm. Om eerlijk te zijn snap ik echt helemaal niets van de site. Je moet een artiest intypen en dan zou je toch verwachten dat er dan nummers van die artiest te voorschijn komen waar je uit zo kunnen kiezen, maar nee, dat gebeurd niet. Je krijgt een station van die artiest met allerlei nummers, behalve de nummers van de artiest zelf! Om gek van te worden... Maar goed, op zich vind ik het idee van online muziek beluisteren helemaal niet verkeerd. Ik luister zelf ook wel eens naar een online radio, xnoizz webradio, goede (christelijke) muziek! Voor de bibliotheek zie ik het nut niet zo in om online muziek te gaan gebruiken... Misschien dat ze via hun site muziek online kunnen gaan uitlenen, daar zie ik het nut nog wel van in. Dat leners muziek bijvoorbeeld 30 dagen online kunnen beluisteren en dat ze dan de cd moeten kopen. Dat lijkt mij wel een goede dienst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten