zondag 6 december 2009

# Ding 19

Bij deze opdracht heb ik een account aangemaakt bij LinkedIn. Dit is een profielsite voor en door proffesionals. Hierbij heb ik mijn profiel ingevuld en een aantal klasgenoten uitgenodigd om lid te worden van mijn netwerk. Het was wel even zoeken naar het toevoegen van mensen via een e-mailadres, want ik heb mijn Gmailadres voor dit profiel gebruikt, maar al mijn contactpersonen heb ik op mijn hotmailadres staan. Ik heb dus eerst een aantal contactpersonen overgeheveld naar mijn Gmailaccount, zodat ik die mensen in de toekomst misschien ook zou kunnen toevoegen aan mijn netwerk op LinkedIn. LinkIn vind ik een goede profielsite, omdat je op deze site heel goed je netwerk kunt bijhouden en kunt zien wie jou in contact kan brengen met nog meer interessante mensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten