vrijdag 4 december 2009

# Ding 18

In deze opdracht heb ik een aantal van mijn eigen boeken (ik heb deze boeken ook echt allemaal thuis op mijn plank staan) gecatalogiseerd in LibraryThing. Ik heb een account aangemaakt en ben begonnen met het toevoegen van boeken. Dat ging echt allemaal heel erg gemakkelijk. Ik heb ook een aantal boeken handmatig in moeten voeren, aangezien die boeken niet bekend waren. Het kan gewoon niet fout gaan, alles staat heel duidelijk beschreven. Bij sommige boeken moest ik ook zelf een cover toevoegen, bij de Lord of the Rings boeken bijvoorbeeld. Je zoekt gewoon net zo lang tot je de juiste afbeelding gevonden hebt, je klikt op de afbeelding en de pc vraagt of je deze cover wilt (ja dus). Een aantal boeken die ik heb toegevoegd waren heel populair (twilight, lord of the rings, harry potter), maar bij sommige boeken ben ik maar een van de weinigen... Dit is gewoon heel grappig om te zien, handig om aanbevelingen te krijgen en zo nog weer veel meer leuke, nieuwe boeken te ontdekken!



Dit zijn een aantal van de boeken die ik heb toegevoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten